יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

עם אוכל כן משחקים ...


מי אמר שאי אפשר לשחק עם אוכל? הנה אוכל שאם תשחקו איתו לא יבוא שוטר.

אני בטח לא צריכה להזכיר לאף אחד שאנחנו בדיוק באמצע החופש הגדול וכל מה שאפשר היה לעשות כבר נעשה, סימנו וי על קייטנה, על מפגשי חברים, על ימי הולדת, על המחשב, טלביזיה, משחקי יצירה, ספרים ואפילו חוברת עבודה (אבל רק בחשבון!!!).

אתם שואלים את עצמכם מה עוד? איך משעשעים את הילדים ?

לילך, שותפתי לספרים, הכינה משחקי "איקס עיגול" מבצק סוכר וחילקה לילדים בפסח כדי שלא יהיה להם משעמם בזמן קריאת ההגדה. זה הסתבר כרעיון מצויין ומיד עלו משחקים נוספים שאפשר להכין מבצק סוכר, שחלקם אף נכנסו לרשימת ההפעלות המתוקות שאני מעבירה לילדים.

אבל מה שאני יכולה לעשות מעוגיות, אני לא אעשה מבצק סוכר!!
החלטתי להכין משחקים מעוגיות ולארגן לעצמי שעה של שקט בבית - מה יותר כייף מלשבת לשחק דומינו, לפתור איזה תשבץ או סודוקו ולאכול אותם כשמסיימים ? ? ?
(האמת שלא ממש היה לי שקט כי הייתי עסוקה בצילום!)

הנה כמה רעיונות למשחקים שאפשר להכין מעוגיות (או מבצק סוכר) ...

משחק איקס עיגול -


 משחק דומינו –


משחק טריומינו (דומינו משוכלל J)–


ואפילו טנגרם –


לשעשועים הבאים כדאי להצטייד בטוש אכיל כדי שאפשר יהיה לאכול אותם אחרי הפיתרון (רעיונות לתפזורות, סודוקו, תשבצים או תשחצים אפשר למצוא בשפע באינטרנט).

סודוקו –


תפזורת (של חיות) –


תשבץ -


למי שמחפש מתנות מקוריות - אורזים את התשבץ בקופסא ומוסיפים ליד טוש אכיל לפתרון וכמובן שזו מתנה מדליקה למבוגרים בדיוק כמו לילדים.
  

 אנחנו החלטנו ללכת על קינוח ביום שבת. אחרי שלבנות נמאס לשחק איקס עיגול ודומינו, הן "חיסלו" בהנאה את המשחקים.




להפגת השיעמום אחר הצהרים עמית קיבלה עוגיית תפזורת, צויידה בטוש אכיל ואחרי שסיימה למצוא את כל החיות, קינחה בזלילת התפזורת.





 מחר בטח נלך לסרט!!


לרעיונות נוספים בקרו באתר של מיתוש.

2 תגובות:

  1. מה עשה לך החופש הזה ???
    מדליק ביותר , אהבתי !!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. איזה רעיונות מתוקים!!!!!
    היצירתיות שלך משתלבת נפלא עם הביצוע המושלם!!!

    השבמחק