יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

זמן איכות


"מאז שעומר נולדה נהרסו לי החיים" זה משהו שעמית משתדלת לציין בכל הזדמנות. אז החלטתי שהפעם את ההשתעשעויות המתוקות שלנו נעשה רק שתינו ונבלה קצת זמן איכות יחד.

ביום שבת בבוקר שלחנו את עומר והתינוקות שלה לסבתא דבי ואת אבא לקפל כביסה. אחרי שהשגנו את השקט הדרוש נכנסנו, עמית ואני, למטבח.
כמובן שכשעומר חזרה הביתה וגילתה, ננזפתי קשות ונאלצתי להבטיח הבטחות, שאיתן אני אאלץ להתמודד בהמשך!!!

למטבח שלנו עדיין לא הגיע שיגעון הקייק פופס, למרות שאני הייתי בין הראשונים שקנו את ספר הקייק פופס המפורסם של Bakerella, אז הגיע הזמן שננסה.
הבחירה איזה קייק פופס נעשה היתה פשוטה, היה לנו candy melts אדום ממותק ואנחנו באווירת ראש השנה – עושים תפוחים!!!


התחלנו בהכנת כדורי השוקולד שיהיו החלק הפנימי של הקייק פופס.
כדורי השוקולד שלי מקורם בספרון מתכונים קטן לילדים שקיבלתי כשהייתי בסוף בית ספר יסודי והוא מלווה אותי כבר יותר מ- 20 שנה (אמאל'ה איך שהזמן דוהר!!)

10 כפות סוכר, 5 כפות קקאו, 7 כפות חלב (או במקרה שלנו מים כדי שיוכלו להישאר בחוץ), כפית תמצית וניל ו- 100 גר' מרגרינה.


ממיסים את כל התערובת על הגז (צר לי שבשלב הזה אני מונעת מכולם את ההנאה בלראות את עמית מערבבת את הבלילה, אבל בכל זוית שצילמתי רואים את הכיריים שלי, ומעבר לעובדה שלפני כן עשיתי מוקפץ, אני לא אפרט יותר – והמבין יבין)


אחרי שהבלילה מוכנה, מוסיפים 200 גר' פירורי ביסקוויטים. כדי שיהיה טעם עוגתי יותר לכדורונים השתמשנו בפירורי עוגת שוקולד במקום ביסקוויטים.
לא בטוח שזה היה רעיון מוצלח במיוחד, הכדורים יצאו לנו קצת רכים.


התערובת נכנסה למקרר ובזמן שהתקררה לה עמית החלה בהכנת גבעולים ועלים מבצק סוכר.


כשהתערובת התקררה עמית גילגלה כדורים לצורת תפוחים קטנים


המסנו candy melts אדום (יצא קצת סמיך, דבר שבפעם הבאה ייפתר עם מעט שמן), טבלנו מקלות סוכריה והכנסנו לתוך הכדורונים.


את הכדורונים ציפינו ב candy melts האדום


הוספנו את הגבעול והעלה



והרי לנו קייק פופס תפוחים, שכל אחד ישמח לנשנש בסוף ארוחת ערב החג (-:



נשארה המון תערובת, נשאר מלא candy melts ונשארו גם מקלות סוכריה – זה בדיוק הזמן לנסות ולהכין קייק פופס בתבניות שקיבלנו ממותק.
בתבנית להכנת סוכריות/שוקולדים (1) זילפתי שוקולד ו- candy melts על התחתית והצדדים (2,3) הנחתי כדורון שוקולד אליו הכנסתי מקל סוכרייה (4) וציפיתי בשוקולד ו- candy melts (5). אחרי ייבוש הקייק פופס השתחררו מהתבנית (6).




ואת זה זללה בהנאה הזללנית הקטנה (למרות שהיא לא חושבת שזה פיצוי מספיק הולם) ...




בקרו באתר של מיתוש.

4 תגובות:

  1. איזה מדליק !!!!!!!!!!!!!!!
    אפשר להזמין איזה 40 לערב חג (-:

    השבמחק
  2. אני אדבר עם עמית היא תארגן לך!

    השבמחק
  3. קשה לבחור מי/מה יותר מתוק!!!

    השבמחק
  4. איזה כיף של זמן איכות!
    וכמו ששרריתוקה אמרה- באמת קשה להבין מי-מה יותר מתוק!
    נשיקות

    השבמחק