יום רביעי, 16 באפריל 2014

בת מצווה נוסטלגית

אין לי מושג איך זה קורה. כנראה זה עניין של הורמוני נוסטלגיה, אבל כשמוזכרת בת מצווה, בין אם בשיחה, בהזמנת עוגה, או בבת מצווה משפחתית, אני נזכרת בבת מצווה שלי.

מן הסתם היה מצופה מבן אדם בוגר, שעבר כבר את משבר גיל ה- 40 שלו, שלא יזכור פרטים שוליים מלפני יותר מ-  28 שנים , אבל כנראה שאני מקרה אבוד ...

8 בדצמבר 1985 (כן, יש לי קטע כזה של לזכור תאריכים) 19:00 בערב, מבול היסטרי בחוץ, לא רואים מטר קדימה.
אני עומדת בטייץ שחור וטוניקה מקושקשת בשחור ולבן עם כריות בכתפיים (שנות ה- 80, כאילו דא!!), מגפיים שחורים עם עקב סנטימטר וחצי - הפעם הראשונה שהרשו לי לנעול עקבים !! - בפתח של אולמי אמבר בחולון ובטוחה שאין מצב שמישהו יגיע.

תוך חצי שעה האולם היה מלא !!!

חצי שעה אח"כ המורה שלי לתנ"ך, כן קראתם נכון, המורה שלי לתנ"ך, פיזזה יחפה על רחבת הריקודים והובילה רכבת ארוכה של כל הדודים, הבני דודים, החברים...  

זו היתה בת מצווה בלתי נשכחת ...

הפעם פרץ הנוסטלגיה נבע מהזמנת שולחן מעוצב לבת מצווה של שני המתוקה. הצבעים המובילים היו ורוד, סגול ולבן והדוגמא - זברה ופפיונים.


העוגה בת שתי קומות עם דוגמת זברה בלבן וסגול ופפיון ורוד עם המס' 12


מאפינס במנג'טים ורודים עם פפיונים סגולים


ומאפינס עם המס'  12


עוגיות פפיונים סגולים


עוגיות עם דוגמת זברה בלבן וסגול


נשיקות סגולות מעוטרות בסוכריות ורודות


מרשמלו על שיפוד מצופים בדף אכיל בדוגמת זברה בלבן וסגול


וממתקים בלבן וורוד להשלמת האוירה





עד הבת מצווש הבאה שתעורר פרץ נוסטלגיה חדש ...

שולחנות מתוקים נוספים אפשר לראות כאן, כאן, כאן, כאן וכאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה