יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

על ברצלונה עוגות ומה שביניהם

יום ראשון בבוקר, מתישהו לפני חודש, אני פוגשת את אתי כשאני מוסרת את הבנות לכמה שעות בייביסיטר במערכת החינוך, היא אומרת שהם טסים לברצלונה ושואלת אם אנחנו מצטרפים.
כן, בסדר, אולי בחלומות ...

ואז שלחתי למבוגר האחראי בבית וואצאפ מסתורי:
אני – אתה ספונטני ?????
הוא – בטירוף
אני – 14 לדצמבר ברצלונה??????
הוא – והמימון??
אני – נתמודד ...

זהו. ככה הסתיימה לה השיחה והיה ברור לי שעלי לגנוז את העניין, הוא יהיה האיש הרע שיגיד לא!!, אני אתבאס והכל יהיה בסדר!!!

ואז, פתאום הוא התחיל לזרום...
לא הספקתי לעפעף והיו שני כרטיסי טיסה וחדר במלון בברצלונה לסופ"ש של ה- 27/11!!

מה אני עושה עכשיו?
איך לעזאזל אני עוזבת את הבנות וטסה מכאן?
היתה עכשיו מלחמה, יש אנטישמיות באירופה, חוטפים מטוסים, מיירטים מטוסים, דאע"ש מסתובבים חופשי, אופיר רק השנה התחילה גן חדש, עוד מעט מסיבות יומולדת של עומר ...

מה עשיתי?????

וככה מצאתי את עצמי, יום חמישי 6:30 בבוקר, אחרי תור אינסופי ומתיש של צ'ק אין, ביקור חפוז בדיוטי פרי והתפרעות בחנות הספורט, מתמקמת במטוס, ליד החלון, מאחורי הכנף, מעל העננים



ואחרי פחות מחמש שעות שוטטנו בשדרות הרמבלה במרכז ברצלונה


שרדתי בקושי את ריח הדגים וכל שאר השרצים בשוק הבוקריה


וברחתי לחלק המתוק



ביקרנו באתר הבנייה של כנסיית "המשפחה הקדושה". מכל הכיוונים !!!


ומשם עברנו לביקור בבית חולים שאף אחד מאיתנו לא היה מתנגד לשהות בו באיזה שבוע נופש



רעבים ועייפים קיבלנו את המלצות מדריך שיחור וצעדנו את כל הדרך מפארק גואל ועד לשדרות הרמבלה.
מי שחושב לנסות בעצמו – ראה הוזהרת!!!



ביקרנו ברובע הגותי ושוטטנו בכייף בכל הסמטאות הקטנות שמסביב



באחת הסימטאות ריח של פיצה סחף אותנו לפיצריה פינתית קטנה והתענגנו על משולש קטן



הצטופפנו תחת מטרייה אחת בשוק קטן בניחוח חג המולד


עשינו היכרות עם טפסים (tapas)


ועם האיש המחרבן (מסתבר שלקטלונים יש קטע לתעד אנשים, בעיקר מפורסמים, עם המכנסיים למטה באמצע ישיבה)



בין לבן, הרשינו לעצמנו קצת לנשנש


מצאנו חנות אחת (!!) בברצלונה שהבעלים שמעו על המושג "black Friday"


היו שתיים שלא ויתרו על אף חנות נעליים בדרך


והיו כאלה שבינתיים רבצו על ספסל להתעדכן


ואני? לא הפסקתי לצלם !!

ואחרי יומיים של ניסיונות נואשים, הצלחנו גם לספק סלפי כמעט מושלם אחד



אבל ללא ספק הדובדבן שבקצפת היה לגלות, לגמרי במקרה, שבדיוק בסוף השבוע הזה התקיים בברצלונה "יריד בינלאומי לאפייה יצירתית"!!
שבת בבוקר יום יפה (בערך) סיימנו את ארוחת הבוקר ויצאנו לדרך ...
זרמנו יחד עם המון מבקרים למתחם הירידים, הרגליים הפסיקו לכאוב לי וריחפתי בין הדוכנים, בודקת ממיינת, מצטערת שלא שדדתי איזה בנק בדרך לשדה התעופה...
היה שם מגוון מטורף של ציוד, כלים, אביזרים וחותכנים, סדנאות, הדגמות, תערוכת עוגות, שולחנות מתוקים, בקיצור שכרון חושים !!!






אחרי שפינקתי את עצמי, התענגתי על הדרכות, הדגמות ומראות נגררתי בכוח החוצה !!
עוד תמונות מהיריד אפשר לראות כאן !!

ואז הכרנו את פרימרק ...


וביום שני בשעה 4:45 לפנות בוקר נכסנו בשקט בשקט הביתה וזה מה שמצאנו במיטה ...



עוד המון תמונות מהטיול אפשר לראות כאן !!


5 תגובות:

  1. איזה כיף לכם!!! נראה שהיתה חויה ממש צבעונית וכייפית

    השבמחק
  2. בלוגדול !!!!!
    אוהבת את הכתיבה המדליקה שלך
    ליאת ללוש

    השבמחק
  3. איזה זוג מקסים וספונטני אתם!!!
    כל הכבוד,
    תמונות מהממות
    וכיף שנהניתם!!

    השבמחק
  4. איזה כיף!!
    והתמונה האחרונה הכי שווה!!

    השבמחק
  5. תודה על השיתוף, תמונות מקסימות.

    השבמחק