יום שבת, 7 במאי 2011

כל ההתחלות קשות

אני בן אדם של פתקים ! אני אוהבת לכתוב את כל מה שצריך לעשות או לזכור. על פתק ריבועי אחד בגודל 10 ס"מ אני יכולה לעשות תכנון שבועי מלא. לא מחבבת גאדג'טים, מצהירה בזאת שלא תתפסו אותי בחיים עם אייפון והכי לא סובלת מחשבים, אבל מה לעשות שאם אתה לא שם אתה לא קיים ?
את האינטרנט גיליתי 10 שנים (אם לא יותר) אחרי שאר העולם, וגם זה רק כי ישבתי בבית והרגתי זבובים בחופשת הלידה הראשונה שלי והייתי חייבת למצוא משהו שיעסיק אותי.

אז אחרי שפתחתי פייסבוק, שאני מתחזקת לא רע, אם יורשה לי לציין, הגיע הזמן להתקדם! את הפוש קיבלתי מליהי ממותק שבחרה אותי לצוות ה- DT. אחרי שבועיים של דחיות (כי המוטו שלי בחיים הוא "אל תדחה למחר מה שאפשר לדחות למחרתיים!!"), ים של תכנונים ויום שלם של להבין מי נגד מי -  נולד הבלוג שלי.

אני הולכת להתחיל לעבוד על הרשומה/פוסט הראשון שלי, כבר מגיע ...

2 תגובות: