יום שבת, 7 במאי 2011

עוגת עוגיות

זה התחיל בזה שככל הנראה אני היחידה על כדור הארץ שלא ראתה את החתונה המלכותית. זה ממש ביזיון מצד חובבת רומנים רומנטיים שכמוני, אבל הסתפקתי בלראות את הסרט "קייט ווילאם – סיפור אהבה". עשיתי איתם את כל הדרך, מהקולג' ועד ההצעה, כך שאפשר בהחלט לוותר על החתונה, מה גם שמהתמונות זה בהחלט היה צפוף מידי.

אז מה רציתי להגיד? שבזמן שהעולם ראה את הזוג המלכותי מתחייבים אחד לשני עד שהמוות יפריד ביניהם, אני ישבתי לי במטבח ונהניתי מקופסת ההפתעות שקיבלתי ממותק היו שם ורדים אדומים קטנטנים מהמממים מסוכר ובהשראת החתונה המלכותית החלטתי שאני עושה מיני עוגת חתונה.
עוד אני מתכננת לאפות עוגות קטנות וקופסא של סט חותכני אליפסה קרצה לי מהקופסא ואז הגיע ה"גלינג" ונדלקה נורה - עוגת חתונה מעוגיות!!


אני מודה שלא המצאתי את הרעיון וערימת עוגיות שנראית כמו עוגת קומות כבר עשו לפניי )נתקלתי בזה לפני כמה זמן בשיטוטי באינטרנט) זה לא היה מפתה במיוחד ואפילו משעמם, סתם ערימת עוגיות עגולות, אבל הרעיון להפוך את הערימה לעוגת קומות פרחונית נראה לי מעניין.

לשתי בצקים (בטעם חמאה ובטעם שוקולד), קררתי, רידדתי, קרצתי ואפיתי – הרבה אליפסות בגדלים שונים.


זילפתי על כל העוגיות רויאל אייסינג (על חלקן רויאל לבן ועל חלקן רויאל בצבע קרם) והנחתי לייבוש.


אחרי שהרויאל על העוגיות התייבש בניתי כמה עוגות קומות, בגדלים שונים  ובזויות שונות מעוגיות האליפסה, את העוגיות הדבקתי אחת לשנייה בעזרת רויאל.
על עוגות העוגיות הדבקתי את פרחי הסוכר הקטנטנים, גם כאן בעזרת רויאל.

והנה העוגה המלכותית - ארבע עוגיות אליפסה בהירות עם זילוף רויאל לבן ועליהן שובל ורדים אדומים.


והנה עוד כמה דוגמאות:


להמחשת הגודל – עוגת העוגיות ליד בקבוקון צבע מאכל (צבע הבזוקה המהמם של מותק)


אלו לא היו ההפתעות היחידות בקופסא, לא עמדתי בפיתוי ועוד הרבה עוגיות נאפו, אבל אשמור את היתר לפעם הבאה ובינתיים הנה טעימה קטנה מההמשך ...
 

7 תגובות:

  1. מ-ש-ג-ע!!!
    איזה יופי, איזה רעיון ואיזה ביצוע מקסים!
    תענוג, וואו!

    השבמחק
  2. רעיון משגע!
    בהחלט חוסך זמן "עוגת החתונה" המטריפה הזו!

    השבמחק
  3. איזה יופי.. את אגב לא היחידה בעולם. גם אני לא ראיתי את החתונה.

    יוד

    השבמחק
  4. מקסים! נראה מעולה (:

    השבמחק
  5. יצירתית ביותר - כל הכבוד!!!

    השבמחק
  6. מדהים כמה שזה פשוט.

    שאלה, לאחר מריחת הרויאל, את מניחה לייבוש ואח"כ את מורחת שוב רויאל, כדי להדביק ביניהם. מדוע לאחר המריחה הראשונית את לא מניחה מיד אחד על גבי השני, האם מפני שזה ינזל מהצדדים?

    תודה רבה על המענה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)

      אחרי זילוף הרויאל מניחים לייבוש מלא ואחרי הייבוש מדביקים את העוגיות אחת לשנייה עם רויאל, אכן כדי שלא ייזל וכדי לתת גובה.

      מחק