יום שישי, 28 ביוני 2013

עוגת ממתקים

יום חמישי בערב, 21:30, שתי ילדות בפיג'מות מטפסות בדילוגים עליזים לסטודיו שלי להכין עוגה...

בתחילת השבוע עמית עדכנה אותי שהיא התנדבה להביא עוגה למסיבת סופשנה בכיתה והדגישה שכל הילדים בכיתה מחכים לעוגה.
אז אחרי שאכזבתי אותם ביום הורה מורה ולא הגעתי לכיתה שלהם, אני יכולה לאכזב שוב???

כבר כמה זמן שאני זוממת על עוגת ממתקים שרצה ברשת וכבר כולם הכינו חוץ ממני. עמית התלהבה מהרעיון וההחלטה נפלה – נכין עוגת ממתקים !!

זה היה יום מטורף של עוגות והסעות ותינוקת אחת שמרגישה את הלחץ ומחליטה לעשות "קפיצה בגדילה" דווקא ביום כזה ולבלות את רובו על הידיים עם רגעים קצרים ביותר של נמנום, ודווקא ביום כזה אין אף אחד בסביבה שיכול לעזור, אחד בקורס ואחר במבחן ואחת במבצע בעבודה ...

אז כשהיום הזה הסתיים והבנות עלו למקלחות ולישון, עצב גדול התיישב על פניה של עמית, שרצתה להכין את העוגה.
מה לעשות? הבטחתי ולכן אקיים.
אחרי מקלחת זריזה, ושנייה לפני שהולכים לישון, עלו שתי הגברות (שלהוציא אותן למחרת בבוקר ב- 7:00 מהמיטה היה פרוייקט לא פשוט) לסטודיו להכין את עוגת הממתקים.

התמקמנו מול עוגת שוקולד עסיסית להתחיל בעבודה!!


הרטבנו עוגת שוקולד עם סירופ סוכר וליקר שוקולד



מרחנו קרם שוקולד על העוגה



הנשנשנית בדקה את איכות הקרם


והתחלנו לסדר גליליות ופל סביב העוגה צמוד צמוד (במקום גליליות אפשר אצבעות כיף כייף או שורה של קוביות שוקולד)



כשכל העוגה היתה עטופה בגליליות שפכנו עליה מלא סוכריות עדשים צבעוניות (גם כאן אפשר לגוון עם סוכריות ג'לי או כדורוני קליק)



ולטאץ' הסופי קשרנו את העוגה בסרט – בשילוב המנצח ירוק וורוד!!!
  


אין לי ספק שאם ההורים בכיתה רואים את העוגה ששלחתי להם הם שולחים אלי יחידת חיסול !!!

שתהיה לכולנו חופשה נעימה (עד כמה שאפשר!!!)

2 תגובות:

  1. אלופה!
    פשוט פשוט אבל קוצר תשואות - בול בשבילי!

    השבמחק
  2. זהו, עכשיו נשארתי, אני, באמת האחרונה שעדיין לא הכינה כזו עוגה.....

    השבמחק