יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

עוגיות אהבה

לכבוד חג האהבה החלטתי לפנק לפנק לפנק ...

מאז שהן קטנות הבנות שלי הכי אוהבות עוגיות ריבה – 2 עוגיות חמאה רכות ונימוחות עם ריבה באמצע וחור הצצה.
החלטתי לפנק אותן לכבוד חג האהבה בעוגיות ריבה בצורת לבבות

על הבוקר הכנתי בצק וניגשתי למלאכה ...
לא הספקתי לרדד את הבצק והגיעה אחת שרוצה גם לעשות ... אמרתי שהפעם לא!
אז לעזור ... 
אז רק חתיכה לעשות משהו ...
אז מה אני אעשה? משעמם לי!!!
בינתיים עוד אחת התייצבה והתחילה למשמש את הבצק ולטעום



והן פשוט לא מבינות איך אני משתעשעת לי במטבח בלעדיהן?????

הספקתי רק לאפות את העוגיות


ואת שלב הקישוט העברתי לפועלות הקטנות ...
מרחנו ריבה על העוגייה


כיסינו בעוגייה עם חור


מרחנו סביב העוגייה מעט ריבה


עדיין תחת ההשראה של איריס פוגל בן חמו מקבוצת colourful way daily וכאילו לא הספיקו לי הסוכריות הצבעוניות שניקדו את כל הבית מהפוסט הקודם טבלנו את העוגייה בסוכריות מזרה אדומות


ויצאו עוגיות מושלמות לחג האהבה !!!



כמובן שכמו תמיד נסחפנו קצת עם ההתלהבות והכנו גם עוגיות שוקולד – כי איך אפשר חג אהבה בלי שוקולד ?!?!?!?


חג אהבה שמח !!!!!




3 תגובות:

  1. דייי.... זה נראה נהדר!
    בפעם הבאה תקראי לי...אני גרה קרוב יו נואו....

    השבמחק
  2. ואותי את לא אוהב? למה אני לא קיבלתי כזה? :-(

    מדהים בובה!

    השבמחק