יום שישי, 24 באפריל 2015

עצמאות 67

מסורת זו מסורת !!!

כבר כמה שנים שביום העצמאות בבוקר דלת הבית נפתחת וזורמים אלינו חברים לבילוי סוער של אוכל, נשנושים וכייף.

וכבר כמה שנים שאני מכינה לילדים נשנושים מתוקים בכחול ולבן לכבוד יום ההולדת של המדינה
אז שאני אאכזב את המדינה ביום הולדתה???? ועוד בשנה שהיא פורשת לגימלאות ???

אבל מה כבר אפשר לחדש? שוב שולחן כחול לבן?

ואז ראיתי את ההפעלה המתוקה שהגב' מיס ביס, הלוא היא איריס בן שושן, פרסמה ליום העצמאות וחמדתי את הילדים שלה.




החלטתי שהילדים המהממים האלה יהיו המוטיב המרכזי בשולחן יום ההולדת למדינה.
אם יש שולחן מעוצב של לשבור את הקרח, שולחן מעוצב של גולגולות או פיות אז עכשיו יהיה שולחן מעוצב של ילדי יום העצמאות !!

מיד הבהרתי לאיריס שמקומם של ילדי יום העצמאות שלה על שולחן חג העצמאות שלי והיא זרמה ...


איריס הכינה לי גרפיקה מדליקה עם ילדי יום העצמאות לדף האכיל של העוגה


גם העוגיות קושטו עם הילד והילדה


איריס פינטזה על שמלות נשיקה לנסיכות שלה ומיד מימשתי את הפנטזיה והכנתי שמלת קצפתית מתנפחת מנשיקות לילדת העצמאות וכדי לא לקפח את הילד הכנתי לו מכנס נשיקות 


גם נשיקות ביס עם תמונה של הילד והילדה היו לנו


ולאווירת יום העצמאות הוספתי גם נשיקות של דגל ישראל


עוגיות דגל ישראל


מרשמלו על קשיות תכלת שעוטרו בדף אכיל של דגל ישראל


מקרונים עם גנאש שוקולד לבן שנצבע בתכלת עם מגן דוד


וכפיות עם שוקולד בצבעים תואמים שהיו שוס בקרב גילאי שנתיים-שלוש


כדי לא להסתכסך עם החברות שלי ולהימנע מניתוק קשר חד צדדי לא נסחפתי עם ממתקים והוספתי רק קצת מרשמלו וחמצוצים בכחול ולבן


וכשהשולחן היה מוכן נפתחו חגיגות העצמאות !!!!








4 תגובות:

  1. את גדולה מהחיים, את!!!
    איזה כשרון!
    ותודה על כל היופי הזה באותה הזדמנות

    השבמחק
  2. אין עלייך...
    איזה שוקולד יש בכפיות ?
    אפשר לאמץ חלק לגן של הנכדה שלי ?

    השבמחק
  3. פספסתי את התגובה שלך :-(
    אם לא מאוחר מידי אז בכפיות אני שמתי שוקולד מריר אבל אפשר גם שוקולד חלב או לבן (מטומפרר)
    ובוודאי שאת יכולה לאמץ את הרעיון, הוא רץ ברשת :-)

    השבמחק