יום חמישי, 26 באפריל 2012

יומולדת למדינה


לפני שבוע עומר הגיעה מהגן וסיפרה בהתלהבות שיש יומולדת למדינה, סיפרתי לה שבאים אלינו המון חברים ונחגוג יחד. כשעומר הציעה שנעשה למדינה יומולדת הלו קיטי, הבנתי שהשנה אנחנו עושים למדינה מסיבת יומולדת!!
הצלחתי לשכנע אותה להכין יומולדת בכחול ולבן שתתאים לצבעי דגל ישראל, קיבלתי את הסכמתה והתחלנו לתכנן את היומולדת.

מסיבת היומולדת התחילה ברגל ימין כששמעתי שהזמר מס' 1 שלי, דני רובס, הגיע לבית דגן!!!
את השירים של דניל'ה אני משריינת (למי שלא יודע שריין זה מישהו ששר אבל לא ממש יודע לעשות את זה...) מאז גיל 14 (שזה ממש מזמן ...), כך שזו היתה חגיגה אמיתית!

על הבוקר התעוררנו מלאי אנרגיות, קישטנו את הבית, ערכנו את שולחן המתוקים, הכנו ים של בשרים, סלטים, נשנושים ועוד קינוחים, קיבצנו את החברים הכי הכי ופתחנו בחגיגות ה- 64!!!

החגיגות נמשכו לאורך כל היום, אכלנו, צחקנו, אכלנו, נשנשנו, אכלנו, קשקשנו, אכלנו, קינחנו, אכלנו, תכננו נופש בחו"ל, אכלנו והתפוצצנו!!!!

מי שלא חגג איתנו מוזמן להציץ מה הוא הפסיד ...

כך נראה שולחן היומולדת של המדינה –


היתה שם עוגת יומולדת


עוגיות דגל ישראל מקושטות ברויאל אייסינג


קייקפופס מצופים רויאל לבן עם מגן דוד תכלת מרויאל


קייקפופס מצופים שוקולד וסוכריות מזרה לבנות עם מגן דוד מרויאל


עוגיות ילדים עם דגל ישראל לתלייה על כוס (לטבול בתה/קפה)


מרנגים של דגל ישראל


נשיקות מיני בכחול ולבן ומרנגים בצורת מגן דוד


מסטיקים עגולים לבנים עם הדפס של דגל ישראל


וקצת ממתקים (סוכריות סודה בצורת גולגולות, ברווזונים ופרחים, מסטיקים עגולים כחולים, מרשמלו, סוכריות גומי, סוכריות עדשים) הכל בכחול ולבן.


זו היתה יומולדת נפלאה, נהנינו מכל רגע !!
מזל טוב לכולנו ומי יתן שנזכה לעוד המון שנים של מסיבות עצמאות !!!

תמונות ממסיבת יום ההולדת אפשר לראות כאן.

בקרו באתר של מיתוש.

12 תגובות:

  1. אני נופלת לרצפה מכל זה!!!!!!!!!!!!! וואוווווווווו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. מ-ק-ס-י-ם!!!! נפלתי ו-קמתי! הולכת לאמץ את עוגיות הילדים לכוס - גאוני!!!

    השבמחק
  3. וואהו.....אני בטוחה שהכלה (ז"א המדינה) מאוד גאה בך. מה שנקרא "לתפארת מדינת ישראל"

    השבמחק
  4. וואהו.....אני בטוחה שהכלה (ז"א המדינה) מאוד גאה בך. מה שנקרא "לתפארת מדינת ישראל"

    השבמחק
  5. מדהים!!
    איך עושים את העוגיות שתליות על כוס קפה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      עוגיות הילדים זה חותכן שקניתי בחו"ל, אבל אפשר לקרוץ כל עוגיה ולחוך ממנה פס לתלייה על כוס

      מחק
  6. טוב, אני ממש מאוהבת בבלוג שלך. את כשרונית ומשוגעת וזה שילוב נהדר!!!
    יש לי שאלה, את המגן דוד מהרויאל הכחול, זילפת ישירות על הקייק פופס? זה כ"כ אחיד ומדוייק.
    וחוץ מזה, אשמח אם תבואי להציץ בבלוג שלי. לא שאני מתקרבת לרמה שלך, אבל יש לי נטיה להגזים בנשנושי כחול לבן ביום העצמאות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-) אני מסמיקה כאן עם עצמי.
      את המגן דוד מהרויאל זילפתי על נייר אפייה, ייבשתי והדבקתי בזהירות על הקייקפופס.
      הולכת להציץ לך בבלוג :-)

      מחק
  7. יווו, איזה כיף שענית :) לא הייתי בטוחה כי זה פוסט נורא ישן ולא ידעתי אם תראי אותו.
    זה הקישור לבלוג שלי:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=hatuli8

    וזה הקישור לדף שלי בפייסבוק, שם העליתי לפני יומיים שני אלבומי תמוונת של יום העצמאות הזה והקודם.
    https://www.facebook.com/pages/%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-Hatuli-Designs/476296402423432

    השבמחק
  8. הי מה שלומך? מדהים! עוקבת באדיקות! שאלה : איפה קנית את הגרלנדה של מגן דוד כחול לבן?

    השבמחק
  9. היי, מישו יודע מאיפה קונים את המסטיקים הלבנים עם ההדפס דגל?

    השבמחק