יום שלישי, 11 ביוני 2013

נסיכות מהספרים

חג הספר הגיע ומי שמכיר אותי, או לפחות מי ששוקד על קריאת הפוסטים שלי יודע שאצלנו זה החג הכי הכי!!!!
ומה עושים כשמגיע חג? חוגגים!!!
איך? עם משהו מתוק!
וזה בדיוק הזמן כי מזמן לא עשינו יצירה מתוקה מהספרים.

אני מודה שהפעם במקום לשלוח את הבנות לחפש ספר ולקבל ממנו השראה ליצירה מתוקה, הלכתי הפוך. התאמתי את הספר ליצירה.
מאז שקניתי את חותכן העוגיות בצורת שמלה (שזה ממש ממש מזמן) מסתובב לי בראש ג'וק להכין עוגיות של נסיכות, אבל לא היה מתי ולא היה למי ולא היה למה, ובקיצור לא ממש יצא.
והנה ההזדמנות הגיעה!

שלחתי את שתי המתקוטטות לקצת זמן איכות אחת עם השנייה, כמה דקות של שקט ברחבי הבית. אחרי ניהול משא ומתן ארוך ומייגע שלווה בחפירות עמוקות עם עמית, הגברת נאותה להסכים לספר לאחותה סיפור ועומר נשלחה לבחור את אחד הספרים של הנסיכות שלה, משימה שנולדה בשבילה!


בינתיים הכנתי עוגיות בצורת שמלה על שיפודים – את השיפוד השחלתי לכל אורך השמלה והוצאתי מהצד השני כ- 2 ס"מ שיפוד שיבלוט מעל השמלה.

ברור שכשהן שמעו שאנחנו נכין עוגיות נסיכות עומר קרנה מאושר ואחרי התלבטות בין אורורה, היפיפיה הנרדמת לבין אריאל, בת הים הקטנה (כי הן הנסיכות היחידות שלובשות שמלה ורודה) ההחלטה נפלה על אריאל!
אצל עמית זה היה קצת אחרת, כי נסיכות זה איכס! האף שלה התחיל לקבל זוית של עוקם אבל אז היא גילתה בין התמונות של הנסיכות את התמונה של אמיצה ומיד בחרה בה (כי זו הנסיכה היחידה שהיא לא ממש נסיכותית, אלא ג'ינג'ית מופרעת ומרדנית. חוץ מזה השמלה שלה כמעט ירוקה, טורקיזית !!)

העוגיות מוכנות, בצק סוכר צבעוני הוכן מבעוד מועד ואפשר להתחיל ביצירה.


התחלנו בחצאית - רידדנו בצק סוכר


בעזרת חותכן השמלה שאיתו קרצתי את העוגיות, קרצנו את החצאית


והדבקנו על העוגייה


חתכנו את החולצה והוספנו את האלמנטים הקישוטיים – עומר הוסיפה טול ורוד לחצאית ועמית הוסיפה חגורה



הוספנו ידיים, צוואר וראש.
את הראש כידררנו מבצק פיסולי בצבע גוף והשחלנו על קצה השיפוד שבצבץ מעל לעוגיית השמלה והוספנו אף וחיוך


המשכנו עם השיער – עמית בעלת השיער הגולש הכינה תלתלים אדמוניים לאמיצה ועומר המתולתלת הכינה שיער אדמוני גולש לבת הים הקטנה



עם טוש אכיל שחור ציירנו שתי עיניים


עמית הוסיפה עיטורים בזהב על השמלה של אמיצה ועומר נצנצה את השמלה של אריאל עם צבע פנינה ורוד נוצץ של מג'יק קולורס.


ויש לנו שתי נסיכות מוכנות!!!


כמובן שאפשר לשדרג את הנסיכות, להכין להן מאפין ולתקוע אותן בתוכו, או לשים אותן בעציצון קטן


ואחרי שהנסיכות שלי סיימו ופרשו לשנת היופי שלהן, אני התכנסתי עם עצמי במטבח בהתלהבות והכנתי נסיכות גם בשבילי, שיקשטו לי את הסטודיו



 כנסו לבקר באתר של מיתוש!!!


12 תגובות:

  1. מהממות. חבל שאין לי בנות...

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. נהדר וכמה טוב שאת משתפת אותנו בחויה..הבנות דלך מקסימות. מאמצת בכיף

    השבמחק
  4. רותי ט . זה האנונימי הזה

    השבמחק
  5. אליפות! רעיון מדליק ותוצאה מקסימה (:

    השבמחק
  6. מדליק, מדליק, מדליק. הרעיון, הביצוע, השילוב של יצירה וקריאה. הכל פשוט מדליק.

    השבמחק
  7. מקסים ביותר, ממש חוויה לנסיכות הפרטיות שלך... אליפות !!!!!
    לינדה

    השבמחק
  8. ואחר כך עומר שברה לי את הנסיכה והיא "מצאה את דרכה" (ציתות מהפוסטים האלה) לפך

    השבמחק