יום שבת, 13 ביולי 2013

בת מצווה מהסרטים

את שרון פגשתי פעם ראשונה כשהיא היתה בת יום. היא היתה תינוקת מהממת!!


את אמא שלה, ליאת, פגשתי 10 שנים לפני כן, שתינו עמדנו בשדה דב, חפ"שיות אחרי טירונות, אני בדרך לחצרים לבית הספר לטיסה והיא בדרך לביה"ס הטכני של חיל האויר בחיפה. היא ניסתה לשכנע אותי להחליף.
כן בסדר! כבר אני מוותרת על בית הספר לטיסה!!
אחרי שבועיים היא הגיעה לבית הספר לטיסה אחרי שאחת הבנות ברחה - ואז התחילה ההיסטוריה המשותפת שלנו ...

תורנויות מטבח ארוכות מייאשות ומסריחות, טיולים ברחבי הארץ, בילויים סוערים בעיר הרוחות באר שבע, ריתוק היסטורי, טוסטים עם קטשופ בשק"צ, מסדרי כנפיים, לילות ארוכים ללא שינה וקשקושי בנות בין היתר על מי שהפך במהרה להיות אבא של שרון!!
אני סבלתי את המפות הגאוגרפיות הטופוגרפיות שהיא תלתה על כל הקיר בצד שלה של החדר והיא סבלה את הארון השחור שלי ופוסטרים של תינוקות קוליים.
הפכנו להיות מוישלה זוכמן – אני מויישלה, היא זוכמן – וביחד היינו צמד מנצח !

לפני כמה שנים היא נטשה אותי, ארזה את המשפחה ונסעה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ומאז אנחנו נפגשות מידי כמה שנים כשהם מגיעים לביקור מולדת.
הקיץ הזה שרון, בימאית חובבת, הגיעה לגיל בת מצווש והם הגיעו לחגוג !!!

לרגל האירוע הכנתי לבימאית הצעירה שולחן מתוק מהסרטים (בהשראת ספר שמצאתי בארון הספרים שלי - "מסיבות מתוקות" :-) !!!)


ומה היה לנו על השולחן ...
עוגת דלי פופקורן


עוגיות פופקורן


עוגיות שלט במאי עם פרטי האירוע


עוגיות פרס אוסקר (להכין אותה לפסלון האמיתי בעוד 20 שנה)


מאפינס פופקורן


ומגוון של סוכריות ושוקולדים באדום, שחור וזהב



גברת הבת מצווש ליד השולחן



ושלא תגידו שלא אמרתי לכם – עוד 15 שנים ה(!)בימאית של הוליווד!!!!!

10 תגובות:

  1. וווווווואאאאהו... כמה אלמנטים . איזה יופי.... מקווה שהילדה מעריכה את ההשקעה

    השבמחק
  2. את ממש כישרונית!! ממש ממש יפה - מדהים!

    השבמחק
  3. משגע! ממש בת מצווה מהסרטים! מאוד מיוחד, אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל להגיד מה אהבתי. משגע!

    השבמחק
  4. כל כך יפה! פשוט מקסים!!!!

    השבמחק
  5. מקסים ביותר !!!
    גם אני שואבת השראה מהספר הנהדר ;)))
    לינדה

    השבמחק
  6. איזה יופי! כמה השקעה בפרטים הקטנים והמכלול כולו מושלם! ברת מזל הגברת!!!

    השבמחק
  7. וואאהווו!!
    איזה משוגע!
    מקסים

    השבמחק
  8. וואו...נראה מעולה!
    האמת שלא מזמן קראתי פוסט עם מלא עוגות מדילקות: http://www.boredpanda.com/creative-cakes/

    העוגות שלך בהחלט צריכות להיכנס אליו :)

    השבמחק
  9. וואוו!!!!! וואוו!!!!! וואוווו!!!!!
    את יכולה להסביר איך עשית את העוגיות והמאפינס? כלומר איך קישטת? כלומר...הפופקורן...נראה אמיתי....

    השבמחק