יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

שלום כיתה א'

עוד אני מתרגלת לעובדה שעמית הגיעה לכיתה א' (ואח"כ ב', ג', ד' וכבר ה'!!) ופתאום עומר הגיעה לכיתה א'.
זה ממש לא לעניין, אני לא עומדת בקצב הזה !!

תיכף יגיע השלב של יציאות עד הבוקר ואני אסתובב עם שקיות שחורות וגדולות מתחת לעיניים ולפני שאני אספיק לעצום אותן למנוחה קצרה  - צבא, אחת תחליט שהיא רוצה להיות טייסת והשנייה תהפוך לאיזה לוחמת סיירת ואז עד שאני אתרגל, או שלא, אני אמצא אותן על איזה הר בדרום אמריקה או באיזה חוף נודיסטים בתאילנד!
לא מתאים לי כל הסיפור הזה, מה יהיה שם לאכול? ולישון עם ג'וקים? ומה אם ההר יהיה גבוה מידי ולא יהיה מספיק חמצן? ומה יהיה אם איזה סוטה יידבק לי אליהן? ואם מישהו ישתול להן סמים בתיק ויכניסו אותן לכלא התאילנדי ואז אני אצטרך למצוא איזה לוחם קומנדו ולטוס לתאילנד למבצע חילוץ מהכלא ....
לא!!!
אין תאילנד. סופי. וזה לא פתוח למו"מ!!!
זהו.

איפה הייתי??
אה, כן, כיתה א' !!!

לכבוד המאורע החגיגי התכנסו בסטודיו, כלת החגיגה ואחותה, עם מלא עוגיות בצורת לוח, עיפרון, ילד, ילדה, צבע, סרגל וכמובן "שלום כיתה א".

הן התחילו בהכנת רויאל אייסינג צבעוני 


וקישטו את העוגיות




כשכל העוגיות הפכו צבעוניות הן נשארו לייבוש


וכשהתייבשו הן הוסיפו גימורים עם טושים אכילים



ארזתי את כל העוגיות באדנית גדולה ועומר עם חיוך ענקי מרוח על הפרצוף מתחילה את היום הראשון בכיתה א'




שתהיה לכולם שנה נפלאה !!!

4 תגובות: