יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

סוכת עוגיות

השנה במקום לבנות סוכה בחצר, הקמנו אוהל על שפת הכנרת!

אוטוטו נגמר חג סוכות ומפנה את מקומו לשמחת תורה, אז החלטנו בכל זאת לתת לחג את הכבוד הראוי לו ולבנות סוכה... מעוגיות!!!!

אפיתי עוגיות – שלוש עוגיות ריבוע והדבקתי עליהן בצק סוכר דק לבן – לקירות הסוכה
עוגיית ריבוע קצת יותר גדולה והדבקתי עליה בצק ירוק לבסיס
ועוגיות מבצק פריך שצבעתי בירוק, בצורת עלים לסכך



ועלינו לסטודיו ...

הבנות קישטו את קירות הסוכה עם בצק סוכר וטושים צבעוניים



כשהקירות היו מקושטים הדביקו את קירות הסוכה לבסיס בעזרת רויאל אייסינג



כמובן שלא נשאיר את הסוכה ריקה, ומבצק סוכר הן פיסלו שולחן וילדים לסוכה



ובסוף הדביקו את הסכך בעזרת רויאל



ויש לנו שתי סוכות לתפארת!!



גם לי מדגדגות לפעמים האצבעות אחרי שהבנות מכינות יצירות מתוקות ...
אז גם אני הכנתי סוכה מעוגיות ולקחתי אותה, יחד עם מתוקים נוספים, כשהתארחתי בסוכה של עדן הראל ועודד מנשה בתכנית משפחה בע"מ בערוץ 20


והסוכה כיכבה על השולחן בסוכה במהלך התכנית







וכמובן, אני, עם הפה הגדול שלי, הייתי חייבת להגיד במהלך הראיון שזו חוויה לזלף רויאל ישירות לפה, אז שתי היוצרות היו חייבות להתנסות בחוויה !!


 תחזיקו מעמד, אוטוטו חוזרים לשגרה !!! 



5 תגובות: