יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

בייבי בום

מאז שהסדרה בייבי בום פרצה לחיינו כרוח סערה, אין לי ספק שממוצע הילודה בקרב צופי ערוץ 10 עלה!!

אי אפשר להישאר אדישים למראה היצורים הקטנטנים וחסרי האונים האלה כשהם מגיחים לעולם, להתרגשות של האמהות, לבכי של האבות, לסבתות המפזזות ולהתלהבות של אנשי הצוות שמסביב.

בסוף כל צפייה בפרק יש בי רצון עז לעזוב הכל ולעבוד מיד על תוספת חדשה, רכה, נעימה וורדרדית למשפחה.

אבל ...

אחרי 3 הצלחות, אין מצב שאני מתגרה בגורל ומנסה פעם רביעית!!!
כמה פעמים המזל ידפוק על דלתי?
החשש שמא אצטרך לרכוש ביגוד ושאר חפצים רכים ונעימים בצבע תכלכל מצליח לעצור את פרץ ההורמונים המטורף.

אז אני אשב לי בשקט ואחכה שיגיע יומי לקבל נכדים - במקרה הזה אגב אין לי העדפות, מה שבא ברוך הבא ...

גם על אחיינים חדשים אני מוכנה להתפשר בשלב זה ...

בינתיים אני אסתפק בפיסול, עיצוב וקישוט תינוקות מתוקים מבצק סוכר ועוגיות, בדיוק כמו שעשיתי השבוע למסיבת הולדתה של אגם



עוגת שתי קומות עם פיסול של תינוקת




מאפינס עם ציפוי של פרצוף תינוקת


מאפינס עם ציפוי בעיטור בקבוקים

עוגיות מקושטות בצורת פרצוף תינוקת


עוגיות מקושטות בצורת בקבוקים


עוגיות מקושטות בצורת מוצצים


נשיקות בצורת בקבוקים ומוצצים


תינוקת מפוסלת


מרשמלו על שיפוד מעוצב כבקבוק


וקצת נשנושים להשלמת האוירה





נרגעתי. עד לפרץ ההורמונים הבא ...


רוצים גם לעצב עוגות ועוגיות באופן מקצועי ???

קורס מקיף חדש לעיצוב עוגות ועוגיות יוצא לדרך ...
הקורס יתקיים בסטודיו של מיתוש בבית דגן בימי שני החל מ- 4/1/16 בשעה 18:00
לפרטים והרשמה – מוני 054-7671803





תגובה 1: