יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

בסוכה שלנו שמחה וצהלה

לפני 3 שנים בזמן שקישטתי את הסוכה וקצת לפני שרשימת האושפזין שלנו לכל השבוע לסוכה התגבשה, חשבתי על רשימת אושפיזין פרטית שלי,  כאלו שהייתי רוצה לארח אצלי בסוכה מודל 2016.


מסתבר שהרשימה שלי לא השתנתה והייתי רוצה לארח את אותם האנשים.

אז הנה כל השבעה:


שרה קרשין - סבתא שלי האהובה שנפטרה לפני 12 שנים כשהיא חולה באלצהיימר קשה מאוד. היא היתה אחד האנשים הכי יקרים ואהובים שלי ואני שלה. היא היתה אשת סודי ויכולתי לספר לה ולדבר איתה על הכל ואני לא יכולה אפילו לתאר עד כמה היא חסרה לי. היא לא זכתה לראות אותי מתחתנת ולא את שלושת הבנות שלי - הדברים שהיא הכי חיכתה להם. שעה אחת איתה לספר לה ולהראות לה זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם! (השנה הייתי מצרפת אליה את סבא שלי, שמוליק, שהצטרף אליה לפני שנה, סתם בשביל לראות אותו עוד פעם אחת)

שמעון רוקח - עוד מישהו שכבר לא נמצא איתנו, והאמת היא שכמו שחלקכם יודעים אף פעם לא פגשתי אותו, הוא רק היה אחראי על בואי לעולם ונהרג חודשיים לפני שזה קרה. שמעתי עליו כל כך הרבה דברים מדהימים שהייתי מאוד רוצה לפגוש אותו לאיזו שיחה לקבל הצצה למה שכל כך הרבה אומרים לי שהפסדתי!

ג'יין אוסטין - כן, גם היא כבר איננה. התקופה שהיא חיה בה הספרים המדהימים שלה זה דברים שתמיד נמשכתי אליהם, לא יודעת עוד מה הייתי שואלת אותה אבל אין לי ספק שהשיחה איתה תזרום מעצמה!

אדוארד מרפי - לצערי גם הוא איננו אז אי אפשר להתנקם בו. הייתי פותחת את המפגש בשאלה - למה??? הרי אם הוא לא היה מתחיל עם החוק המטופש שלו אף אחד לא היה עולה על זה. זו הרי נבואה שמגשימה את עצמה, אז למה להתחיל עם זה בכלל!

דני רובס - האמת היא שאני בכלל לא מתכוונת לדבר איתו, אני רק רוצה שישיר לי. מגיל 14, שזה ממש מזמן, אני אוהבת לשמוע אותו שר, חושבת שהוא אחד המוכשרים שלנו שלא מעריכים אותו כמו שצריך ולכן כאחת שמעריכה, אני חושבת שהוא צריך לבוא ולשיר לי!!

בראדלי קופר - אחרי מחשבה מעמיקה בנושא חשבתי ללכת על איזו אישה עצמאית וחזקה שהגיעה למעמד בכיר במשק בעשר אצבעות שתיתן לי קצת השראה, אבל אז החלטתי להיות רדודה לרגע וללכת על משהו אחר. כי אי אפשר רק לדבר ולדבר, צריך גם להסתכל. ואיך בעלי אומר: "מותר להסתכל אבל לא לגעת" אז נראה לי שלהתסכל קצת על בראדלי יהיה מאוד נחמד, אפילו יקשט לי את הסוכר !!

מוני רוקח משנת 2066 - מכאלה שכבר אינם הגעתי לאחת שעוד לא כאן. יכול להיות שזה לא חוקי, אבל ממש הייתי רוצה להיפגש עם עצמי בעוד 50 שנה, אני רוצה לדעת שהכל יהיה טוב, שאנחנו עדיין נהיה כאן, שלא קרו דברים נוראיים, שהמשפחה הקרובה עדיין קרובה ושכולם בסדר, שהבנות שלי מסודרות וטוב להן - לא צריך להיכנס לפרטים - רק להרגיע אותי !!!

...ועכשיו אני אמשיך לבשל בשביל האושפיזין של הערב

!שיהיה לכולם חג שמח וצבעוני




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה