יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

פחזניות או לא להיות (למרות שעומר מתעקשת לקרוא להן פנקייק)


הפעם אני אתחיל מהסוף. מהמסקנה.
לא מכינים פחזניות עם ילדות בנות 4 ו- 8!!

כשאני מתחילה לחשוב על משהו, אני אף פעם לא יודעת איפה אני אסיים. אני מתחילה לחשוב על משהו שאני צריכה לעשות, למשל, וזה מזכיר לי משהו ומוביל למחשבה חדשה שמזכירה משהו שמזכיר משהו שמזכיר משהו ...
הפעם זה היה קצר, במהלך ארוחת הצהרים בשבת חשבתי שאני צריכה להשאיר מקום לקיש בצל המהממם שהכנתי בבוקר, והמחשבה על הקיש הובילה אותי לחשוב על הבצק המצויין שלו, הוא בעצם בצק רבוך, ומבצק רבוך עושים בדרך כלל פחזניות וכאן נתקעתי. בפחזניות!
ורציתי פחזניות וחשבתי לעצמי איך אני מארגנת פחזניות? זה די פשוט כי מאוד קל להכין אותן וזה גם יהיה נחמד להכין עם הבנות. נפלה ההחלטה, כשאסיים את כל הסידורים/עבודה/ארגונים ביום ראשון אני אכין עם הבנות פחזניות!

וראשון בבוקר הגיע והן לא הפסיקו לצעוק ולילל ולריב וללכת מכות ולברך אחת את השנייה, והתחלתי עם איומים והגעתי לצווחות ומשם ל"אין טלביזיה" וזה עבר ל"אין מחשב" ועוד שנייה זה היה מגיע ל"אין אמא בבית" כי פשוט הייתי בורחת. בסופו של דבר באזור הצהרים התחילה רגיעה ובעידוד התגובות בפייסבוק שקראו לי להכין את הפחזניות, לרבות תחנונים מצד אבא שלהן, החלטתי שנעשה את זה. אין מה לעשות החשק לפחזניות גבר!

את החלק הראשון הכנתי על הגז, בזמן שהבנות רבות מי תעמוד על הכיסא הגבוה יותר כדי לראות מה אני עושה.
למי שבענייני מתכונים, המתכון לקוח מ"בצק אלים" – בלוג מומלץ במיוחד – שאגב גם קיש הבצל המעולה שהוביל לכל עניין הפחזניות הגיע משם.


המשכנו יחד בהוספת הביצים


בערבוב הבצק


ובזילוף הפחזניות



בזמן שהפחזניות היו בתנור הכנו את קרם האינסטנט





בדיקת תקינות


וחיכינו


הפחזניות התקררו והגיע הזמן למלא, התחלנו בכפית ומהר מאוד עברנו לשקיות זילוף



וכמובן טבילה בגנאש שוקולד


והפחזניות מוכנות וטעימות להפליא!


ובסוף מישהו צריך להישאר לנקות את הכלי ...



זהו, נגמר החופש הגדול, אפשר לחזור לביה"ס ולגן מרוצים ושמנמנים!!!

כנסו לבקר במיתוש.

3 תגובות:

  1. פששששששששש. כל הכבוד לבנות... רואים שהצמחת דור שני לקונדטוריה

    השבמחק
  2. אני כל כך מזדהה!
    ההוא רוצה את הסולם ולא נותן לה לעלות
    ההיא מתחילה לצעוק
    ההוא מתחיל לצבוט
    ההיא דוחפת
    ההוא בוכה
    ואני צועקת!
    שמחה לשמוע שזה לא רק אצלי (נחמת רבים או טיפשים?)

    הפחזניות נראות מעולה, במעט הצלחת לפתות אותי לנסות גם, כמעט, אבל לא!

    השבמחק
  3. עשית לי חשק!
    ומאמצת את המסקנה בשתי ידיים - אעשה אותן לבד כשהילדים בגן!!!

    השבמחק