יום רביעי, 13 ביוני 2012

בנצי הפיל הצבעוני


שבוע הספר זו פשוט חגיגה לחובבת ספרים שכמוני !!!

אם יש משהו שאני ממש, אבל ממש אוהבת, זה ספרים. לא משנה אם זה לקרוא, לעיין, לדפדף, להתרגש או ללמוד.

מאוד אוהבת ספרים.  מחיר קטלוגי, מחיר מועדון, 4 במאה, 2 מתנה, 1+1 או 3 ב- 99, אני מתייצבת בסטימצקי או צומת ומגהצת את הכרטיס.

אמרתי כבר שאני אוהבת ספרים? ספרי אומנות, ספרי בישול, ספרים דרמטיים, מצחיקים, מותחים ואפילו רומנטיים, אבל הכי הכי אני אוהבת ספרי ילדים. כל כך אוהבת ספרי ילדים שכנראה שעוד ספר ילדים אחד ייכנס אלי הביתה אני אצטרך לפנות את אחת הילדות J

אין כמו ספרי ילדים כדי לתת השראה לפעילות יצירתית עם ילדים. עכשיו כשמתקרב החופש הגדול זה הזמן לפשפש בין הספרים בספרייה ולתת להם להפוך ליצירות אומנות.

אנחנו פתחנו את החופש עם בנצי, ספרו המקסים של דיוויד מק-קי.
מי שלא מכיר את הסיפור יכול להציץ כאן.

התחלנו כמובן בקריאת הספר, כן הבנות שלי ישבו יחד על הספה בסלון ועמית סיפרה לעומר את הסיפור של בנצי. משם עברנו להכנת עוגיות מתוקות של פילים צבעוניים.


 להכנת סוכריות פיל צבעוניות הצטיידנו בבצק פיסולי אפור, מערוך, חותכן בצורת פיל, מקלות סוכריה, בבצק סוכר לבן, צבעי מאכל אדום, צהוב וכחול ומעט מים עם מכחול להדבקה.


רידדנו את הבצק הפיסולי האפור


קרצנו ממנו סוכריות פיל


ונעצנו מקל סוכריה


חילקנו את בצק הסוכר הלבן לשלוש וצבענו באדום, צהוב וכחול.


כל צבע חילקנו לשניים, חלק אחד נשאר בצבעו ואת החלק השני שוב חילקנו לשניים
ערבבנו צהוב וכחול לצבע ירוק
צהוב ואדום לצבע כתום
ואדום וכחול לצבע כחול


עכשיו שיש לנו מגוון צבעים אפשר להתחיל להכין את הפיל הצבעוני
הדבקנו על כל הפיל את הבצקים הצבעוניים עד שהפך מאפור משעמם לצבעוני ועליז



עכשיו אפשר לחגוג את "יום הבנצי" !!!


ואחרי החגיגות שלחתי את הבנות לפשפש בספרים ולמצוא לנו את ההפעלה הבאה ...

כנסו לבקר באתר של מיתוש

2 תגובות:

  1. לא מכירה את הסיפור, אבל הוא לא קצת כמו "הפיל שרצה להיות הכי", רק הפוך???
    אחלה הפעלה לאחה"צ שקטים...(עד שהם אוכלים את הסוכר...)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את לא מכירה תצטיידי, אחלה ספר :-)

      מחק