יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

יש לי גלידה הכי טובה

אני יודעת שקשה להאמין אבל אני לא מתה על גלידה.
בטח לא סתם גלידה עם סתם טעם כמו וניל או שוקו, והכי לא מתה על כל הגלידות עם החתיכות פרי או כל הפלצניות למינהן כמו שוקו אגוז, מייפל פקאן, וניל עם נגיעות ליצ'י או פיסטוק בניחוח קינמון.

כשראיתי פרסום של מכונת גלידה ביתית במחיר מצחיק, חשבתי לעצמי מה כבר יכול להיות? נשתעשע קצת עם גלידה לבנות, מקסימום נוסיף אותה לרשימת "הרכישות הלא מוצלחות".

אז זהו, שזו היתה טעות!!!
זה לא הבנות שאוכלות את הגלידה.
וזה לא שאני אוכלת את הגלידה ....אני רק טועמת, וטועמת, וטועמת ...

הכל התחיל מזה שקניתי ממרח לוטוס כדי להכין עוגיות, היו לי כוונות טובות, אבל זה פשוט לא יצא!
וחשבתי אולי אני רק אטעם את הממרח.
אסור לטעום את הממרח הזה.
אי אפשר להפסיק לטעות את הממרח הזה.
אז כדי שהוא ייגמר יותר מהר חשבתי להוסיף אותו לגלידה הראשונה שננסה להכין במכונה.
שוב טעות!!!
במקום לנשנש את הממרח עם כפית עברתי לנשנש את גלידת הלוטוס עם כפית !!

ומאז אנחנו עושים ניסיונות וכל פעם מנסים גלידה אחרת ואחת יותר טובה מהשנייה.

היום מככבת כאן גלידת שקדים שנזללת ברגעים אלו ממש ...
ולפני שהיא נגמרת הספקתי לצלם אותה על הרקעים המעלפים של TweelingenDesign לפי הרעיון של אפרת הכשרונית מ"אז מה את עושה כל היום"


שאני לא אשתף ????

מתחילים עם מתכון בסיסי-
250 מ"ל שמנת מתוקה
250 מ"ל חלב
100 גר' (7 כפות) סוכר

מפעילים את המכונה ואחרי 15-20 דקות מוסיפים את הטעמים (את הכמויות אפשר לשנות לפי הטעם) -

לגלידת שקדים
2 כפיות ליקר שקדים
80 גר' עוגיות שקדים טחונות (חצי טחונות היטב וחצי גס)

לגלידת לוטוס
3 כפות גדושות ממרח לוטוס
4 עוגיות לוטוס מפוררות גס

לגלידת אוראו
4 עוגיות אוראו טחונות היטב
4 עוגיות אוראו מפוררות גס

לגלידת מרשמלו
3/4 כוס מיני מרשמלו


ומה שנותר זה להתלקק ...



2 תגובות:

  1. איזה יופי ::)) נשמע כמו מתכון מסוכן מאד...:)

    השבמחק
  2. רגע, בלי ביצים?
    חבל....
    עכשיו נגמר לי התירוץ למה לעולם לא אקנה מכונת גלידה....

    השבמחק