יום ראשון, 13 במאי 2012

מתקפת צפרדעים


בחייה של כל אמא מגיע הרגע שבו הילד חוזר הביתה מביה"ס והיא מתבשרת שעליה להכין עבודת יצירה. באותו הרגע, אותה אמא מפנימה שעליה לאסוף את כל כוחותיה היצירתיים וליצור יצירת אומנות שתתחרה בכ- 30 אימהות אחרות.

יחידי סגולה מעטים מתלמידי כיתה ג' מסוגלים לתכנן, לעצב, ליצור ולהצליח לבנות קונסטרוקציה יצירתית בעצמם.
ובואו נודה בזה, עבודות היצירה שאנחנו האימהות נדרשות ליצור, זוהי דרכה של המורה להתנקם בכל האימהות שעם הילדים המתוקים שלהם היא מעבירה שעות רבות בכל יום.

אז גם אצלנו הגיע היום הזה.
עמית הגיעה מביה"ס ובישרה בחגיגיות שהיא צריכה להכין עבודת יצירה בתורה, משהו שקשור ליציאת מצריים. להפתעתי הרבה עמית הודיעה שהורים לא יכולים לעזור!! אבל, על עזרה מאחים קטנים לא חל האיסור ולכן עומר צורפה לחגיגה.

אחרי שהוחלט ליצור את "מכת הצפרדעים" מפלסטלינה עמית התחילה בתכנון הקונסטרוקציה: נפסל את היאור, ממנו יצאו צפרדעים, אנשים בורחים מהצפרדעים, צפרדע אחת גונבת לפרעה את הכתר ופרעה רץ אחריה ... בקיצור, התפשרנו על קצת פחות מזה!!

פתחנו את הספר "קסם של פלסטלינה" והבנות התחילו לפסל צפרדעים מפלסטלינה



אחרי שהמטבח התמלא בצפרדעים (בנוסף לאלה שכבר נמצאים שם), הבנות הוסיפו לחגיגה פיסולים של שני ילדים תחת מתקפת צפרדעים. עמית אחראית על פיסול הילד


עומר אחראית על פיסול הילדה


על משטח גדול הבנות מרחו פלסטלינה בתכלת וחום ליצירת היאור


הילדים והצפרדעים מוקמו סביב היאור ובתוכו


קצת צמחיה הוספה מסביב


והפרויקט גמור!


ומה אני עשיתי בזמן הזה? סיפקתי תמיכה נפשית ומורלית, ייעצתי, סיפקתי חומרי עבודה, שימשתי כמגשרת (עומר לא הסכימה בשום פנים ואופן שהילדה שהיא פיסלה תצעק לעזרה, אלא רק תחייך! עמית סירבה בתוקף – אחרי כמה שעות הושגה המטרה!), ניקיתי, והכי חשוב ... צילמתי!!!

ולמי שתוהה - עמית קיבלה ציון 100.

כנסו לבקר באתר של מיתוש.

2 תגובות:

  1. it's absolutely great!!! the girls did a wonderful job!!! VERY well done :-))))))))))!

    השבמחק
  2. רעיון מקסים! ממש אהבתי.
    מאמצת את הפעילות בשמחה לקיץ...

    השבמחק