יום חמישי, 31 בינואר 2013

מופע החבובות


יש לי רשימה מכובדת של סדנאות וקורסים שאני רוצה ומקווה לעשות, חלקם כדי ללמוד דברים חדשים ולהשתדרג וחלקם סתם בשביל הכייף (אני אחסוך מכם את הרשימה, אחרת הפוסט הזה לא ייגמר ...).
אמנם יידרשו לי כמה שנים ואולי זכייה קטנה בלוטו כדי להגשים את כל החלומות, אבל לאט לאט אכבוש את היעד!
אופטימיות אף פעם לא הזיקה !

אחת מסדנאות הכייף ברשימה היא סדנת החבובות של אפרת חפץ!!

כשראיתי בובת חבובות שחברה עשתה אצל אפרת בסדנא נדלקתי והתחלתי להפעיל את גלגלי המוח, איך ומתי אני מתברגת בסדנא כזו? אולי לארגן קבוצת חברות, אולי ביום ההולדת של עמית, אולי סתם להצטרף לאחת הסדנאות שהיא מעבירה ...

במסגרת צוות ה- d.t של מותק, ליהי ארגנה לנו מפגש חברתי, להשקת הצוות החדש, להיכרות ובעיקר לכייף!
אז ביום שלישי השבוע התגלגלתי לי לאיטי לעבר המפגש וחשבתי לעצמי מה ליהי ארגנה לנו לחלק התרבותי של המפגש? נכנסתי ומיד קלטתי את אפרת והחבובות מחכות לנו ובהתלהבות רבה סימנתי v ברשימה שלי!!

בחלק הראשון של המפגש הכנו את הבסיס של הבובה לניחוחם של הקישים שחיכו לנו בסבלנות והשוקולדים המדהימים ששושה הכינה לנו.

כל אחת מאיתנו התחילה עם חתיכת בד שלאט לאט הלכה וקיבלה חיים - גוף, ידיים, פה, פרצוף, תסרוקת, בגדים ואקססוריז.



בסוף הערב עמדו להן 9 חבובות לתפארת שאף אחת לא דומה לחברתה, כל אחת וההבעה שלה, האופי שלה והיופי שלה!!



הנה החבובה שלי במלוא הדרה (המעודכנים יודעים שזה שילוב הצבעים האהובים על שתי הנסיכות שלי)



אבל חייבת לציין שהכייף הכי גדול היה למחרת בבוקר, החבובה העירה את הבנות מהשינה ומרוב התלהבות ודילוגים מיד ליד הן אפילו לא שמו לב שהן מתלבשות, רוחצות פנים, מצחצחות שיניים ומתארגנות לביה"ס ..



אה.. והכי חשוב, עד שיצאנו מהבית לביה"ס גם נבחר שמה בישראל : תותי!!!


2 תגובות:

  1. היה כייף גדול!!!!
    גם אני ממליצה בחום!
    ה"מותק" שלי בדרך לביה"ס היום עם הילדה שלא נותנת לה מנוח כבר כמה ימים :-)

    השבמחק