יום חמישי, 14 במרץ 2013

יומולדת חגיגה נחמדת


אני משוגעת על הפקות ימי הולדת.
אוכל מושקע, קינוחים פלצניים, מלא ממתקים, עוגה מפוארת, קישוטים, משחקים, אורחים, הפתעות, מתנות ...
כייף אחד גדול.

כשעמית היתה בת שנה התחלתי עם ההפקות ומשנה לשנה הן הלכו וגדלו והשתכללו.
זה מן חיידק כזה שלא מרפה ותוקף בכל פעם שמתקרבת יום הולדת.

החיידק הפך למחלה כרונית חשוכת מרפא כשהתחלתי לעבוד עם לילך על הספר מסיבות מתוקות. הרעיונות הלכו וזרמו ואנחנו שקענו לתוך עולם קסום של הפקות יום הולדת ומאז רק תנו לי סיבה ואני מכינה מסיבה!

כשקיבלתי את חבילות ההפתעות מנתנאלה.קום ומליהי ממותק בוטיק סוכר מיד ראיתי מסיבת יום הולדת, ראיתי איך המכוניות והמטוסים קופצים מהדפים והופכים לעוגה ולעוגיות ומתחברים יחד עם כל המוצרים לחגיגה אחת גדולה ומתוקה.

מסתבר שחופשת לידה זה זמן מצויין להשתעשע.
בין הנקה להנקה מצאתי את עצמי חותכת, גוזרת, מדביקה, אופה, מרדדת, מזלפת, מדביקה ובסופו של דבר עמדה מסיבת כלי תחבורה לתפארת.


את חגיגות יום ההולדת פתחתי בהזמנת האורחים.
את הדף המהמם הדו צדדי של קארדסטוק (Destination– Miss U Already) גזרתי לשניים וחיברתי בוואשי טייפ – מצד אחד הדבקתי מדבקה של אוטובוס ומהצד השני ההזמנה.



מההזמנה עברתי לעיצוב השולחן - בחרתי את הצבעים המובילים – כחול קרח, ירוק ליים ואדום

במרכז השולחן עמדה עוגת שתי קומות מעוצבת עם כלי תחבורה.
את דף המכוניות של קארדסטוק סרקתי והדפסתי על דף אכיל, אותו הדבקתי על עוגיות שהודבקו לעוגה.
הדרכה מפורטת להכנת העוגה אפשר לראות כאן.


ואיך אפשר עוגה בלי עוגיות תואמות ???
גם כאן השתמשתי בדפים האכילים שהדפסתי, חתכתי מהדף האכיל את המכוניות והמטוסים עפ"י קווי המתאר שלהם. על עוגייה עגולה זילפתי רויאל תכלת (רויאל אייסינג כחול שהבהרתי בעזרת צבע מאכל לבן), עליו זילפתי נקודות לבנות והנחתי את הדף האכיל שנדבק לרויאל.


 להשלמת האוירה הדבקתי על כוסות פלסטיק אדומות מדבקות של כלי התחבורה מדף המדבקות (Destination - Cardstock Stickers)


לנשנושים הוספתי ממתקים בגוונים המתאימים ושדרגתי גם את הקעריות עם מדבקות תמרורים מדף המדבקות.


ואיך אפשר לשלוח את הילדים בסוף המסיבה בלי הפתעה מתוקה ??
הדבקתי וואשיטייפ על קופסת חלון קטנה, הוספתי מדבקת כלי תחבורה ולתוך הקופסא נכנסה עוגייה תואמת למדבקה.


הבנות חזרו הביתה מביה"ס ונשנשו את כל הממתקים
ואני הולכת להשלים שעות שינה עד המסיבה הבאה ...

  
בינתיים אתם מוזמנים להציץ בפוסטים המדהימים שנולדו משיתוף הפעולה בין צוותי ה- d.t של נתנאלה.קום ומותק בוטיק סוכר – ענת דביר, עינת אליאש, איריס בןשושן, יעל יניב, קרן מושטוב, גלית נמשים, פז אלסטר, שריתוקה, רביד בזק ורותי צחורי.

שווה גם להצטרף לדף הפייסבוק מותק של מוזה ויצירה ולקבל עדכונים על פוסטים מדהימים נוספים וכמובן ללייקק לדף של מיתוש בפייסבוק!!

7 תגובות:

  1. איזו מסיבה... איזו חגיגה לעיניים. הכל מושקע כל כך יפה עד הפרט הקטן... כמה מתאים לך

    השבמחק
  2. מהמם ומושקע!אחלה ביצוע מוני.

    השבמחק
  3. רעיונות נפלאים וביצוע שעושה לי חשק לכזו מסיבה. אין ספק שבכל גיל אוהבים דברים יפים ומושקעים.

    השבמחק
  4. אני כבר יודעת את מי אני מזמינה להפיק לי את היומולדת הבאה שלי (-L:
    הכל פשוט מקסים, מזמין ויפה וזה שזה נעשה בחפשת הלידה בכלל מעורר

    השבמחק
  5. אין לי ספק שכל ילד יהיה המאושר עלי אדמות עם כזו מסיבה, נפלא!

    השבמחק
  6. מקסים, מקסים, מקסים!!!
    מדליק ביותר איך שלקחת דף, סרקת אותו וממנו הכנת קישוטים מבצק סוכר. נהנתי לראות את הסרטון עם כל השלבים ולהבין איך הכל קיבל צורה.

    קרן

    השבמחק